Geen verzendkosten; CAMERIG & HOUFFA wielen

TECHNISCHE ONDERSTEUNING

“in the unlikely event of….” Dit zijn de bekende woorden die genoemd worden in het vliegtuig voor het opstijgen en vaak worden deze gevolgd door “sit back, relax and enjoy the flight”. Na het horen van deze statements, ben je er zeker van dat er aan alles gedacht is. Wat een comfortabel gevoel….

Dus laten we dit onderwerp op eenzelfde manier beginnen: “In the unlikely event” van een technisch probleem met een ZEAL product, zullen wij jouw snel, competent, efficiënt, maar vooral rechtstreeks helpen.

Als ZEAL klant zijn jouw gegevens verbonden met het gekochte product in onze database. Hierdoor weten wij precies welke onderdelen je nodig hebt en nog beter, we kunnen proactief contact met je opnemen als we vooraf weten dat je technische ondersteuning nodig zult hebben.


RECHTSTREEKS CONTACT OPNEMEN MET ZEAL

De makkelijkste manier om contact met ons op te nemen met betrekking tot technische vragen, is door een e-mail te sturen naar:

support AT zeal-cycling DOT com

Dit stelt je in staat foto’s of video’s toe te voegen om je vraag zo precies mogelijk te omschrijven. Uiteraard kan je ons ook via andere kanalen bereiken:

Facebook.com/zealcycling

Skype: ZEAL Cycling

Mocht je de voorkeur aan een telefoongesprek geven, laat het ons dan weten en we bellen je snel terug! We beantwoorden jouw vragen in het Nederlands, Engels of Duits.


HOE STUUR IK EEN PRODUCT NAAR ZEAL

Mocht het nodig zijn je product op te sturen voor service of garantie, neem dan contact met ons op, zodat wij een individueel service ID nummer aan kunnen maken en advies kunnen geven over de beste verzendmethode.

Om het retourneren makkelijker te maken, kunnen we ook een afhaling met onze partner UPS verzorgen. Eventuele kosten voor de verzending zullen uiteraard vooraf gecommuniceerd worden. 

fullscreen

 

GEBRUIK MAKEN VAN LOKALE SERVICE VOOR DE NAVEN

Voor al onze wielen met DT Swiss naven (zie de gegraveerde logo’s op de naaf), kan je ook gebruik maken van de officiële DT Swiss service centers in jouw land.

www.dtswiss.com/support

service AT dtswiss DOT com

+41 (0) 32 344 62 44

Mocht je alleen een bepaald onderdeel of reguliere service nodig hebben, dan kan je ook contact opnemen met de lokale erkende DT Swiss dealer:

https://www.dtswiss.com/About-DT-Swiss/Dealer-Locator